Storingsmelding

Om een storing aan te kunnen melden, dient u in het bezit te zijn van een geldig debiteurnummer. Bent u bekent met dit nummer, voer dit dan rechtstreeks in en klik op de bijbehorende knop.

Heeft u nog geen debiteurnummer of bent u het nummer vergeten, vul dan het postcode en huisnummer in van uw bedrijf. Onze database met bedrijfsgegevens wordt vervolgens geraadpleegd. Staat uw bedrijf nog niet in ons overzicht, dan kunt u het bijbehorende storingsformulier invullen en zal uw storing automatisch worden aangemeld. Tijdens een nieuwe melding worden uw bedrijfsgegevens op basis van postcode en huisnummer combinatie automatisch herkend.

Zoek op postcode en huisnummer

Postcode:   Nummer:

Aan het oplossen van een storing via www.servicebezoek.nl kunnen kosten zijn verbonden. Indien Ferroli Nederland een bezoek moet brengen aan het opgegeven adres, worden deze kosten altijd in rekening gebracht aan het service-of installatiebedrijf dat de storing heeft gemeld. Ferroli Nederland meld u in het kader privacy wetgeving erop dat de aangeleverd gegevens worden opgenomen in onze database. Voor correcte afhandeling van de gemelde klacht kan het noodzakelijk zijn dat deze word gedeeld met een van onze servicepartners waarmee wij een verwerkerovereenkomst mee hebben. Gaat u hiermee akkoord?
  Ja     Nee


Zoek op debiteurennummer
Debiteurennummer:

Aan het oplossen van een storing via www.servicebezoek.nl kunnen kosten zijn verbonden. Indien Ferroli Nederland een bezoek moet brengen aan het opgegeven adres, worden deze kosten altijd in rekening gebracht aan het service-of installatiebedrijf dat de storing heeft gemeld. Ferroli Nederland meld u in het kader privacy wetgeving erop dat de aangeleverd gegevens worden opgenomen in onze database. Voor correcte afhandeling van de gemelde klacht kan het noodzakelijk zijn dat deze word gedeeld met een van onze servicepartners waarmee wij een verwerkerovereenkomst mee hebben. Gaat u hiermee akkoord?
  Ja     Nee